Що таке фокус?

-Що таке фокус?
 Багато людей звикли до думки, що фокус це обман. Якщо глядачі, які приходять на виставу фокусників або просто люди, які спостерігають за фокусом, чекають цього обману під час представлення, то можна сміливо стверджувати, що це не фокус. Фокус це чудо або невеликий секрет. Глядач, який спостерігає фокус, навіть не повинен і думати про те, що його обманюють, в цьому випадку можна вважати, що фокусник володіє талантом показу фокусів. Можна навіть сказати, що фокус це імітація дива. Глядач, який бачить фокус, навіть і не повинен думати про фокусі, а повинен спостерігати чудо. Ось такого майстерності повинен досягти кожен, хто бажає виконувати фокуси. Адже, коли людина дивиться кіно або спектакль, то реально людина розуміє, що цього немає насправді, але тим не менше він охоче занурюється в пропоновані обставини і вірить, що відбувається. Якщо такого ефекту домагається фокусник, то значить він створив диво. У цьому сутність фокуса!
 -Як зробити фокус?
 Щоб показувати фокуси необхідно оволодіти механічною технікою і психологічної технікою. 1. Механічна техніка полягає у виконанні певних базових дій, наприклад, підміна однієї карти на іншу , тасування колоди з певним порядком карт , переміщення карти на верх колоди тощо. Використовуючи механічну техніку, можна домогтися ретельного виконання фокусів і бути майстром виконання фокусів, але без психологічної техніка не буде дива. 2. Психологічна техніка полягає в маскуванні механічної техніки і змушує глядача бачити фокус як чудо, а не як простий обман зору. Фокусник повинен володіти психологією людини для того, щоб драматизувати свої дії таким чином, щоб глядач не шукав обман, а бачив виставу. В основі психологічної техніки лежить основний психологічний принцип - важливість несуттєвого. Полягає він в наступному. У кожному трюку при виконанні фокуса є один або кілька найважливіших моментів, від яких залежить успіх всього фокусу, щоб цього не побачив глядач, фокусник повинен зосередити всю увагу глядача на іншому моменті, який не є головним, тим самим відвести увагу глядача від головного моменту . Справа вся в тому, що якщо фокусник надає другорядного моменту велике значення, то і глядачі починають надавати цьому теж велике значення і навпаки, якщо фокусник чогось надає неважливе значення, то і глядач теж вважає це неважливим. Тому перед поданням у фокусника заздалегідь вигострить кожен рух, кожен погляд, кожне слово і кожен рух. До неважливим моментам необхідно ставитися так само як і до важливих з такою ж відповідальністю. Наприклад, якщо фокус полягає в математичних діях, то його треба підносити в маніпуляційних діях, якщо секрет в спритності рук, то фокус необхідно підносити як читання думок, якщо фокусник хоче щось приховати, то робити це треба в доступному і відкритому місці і не надавати цьому ніякого значення. Наприклад, поки фокусник зайнятий чимось іншим, він може дати потримати колоду глядачам, щоб відвернути їх від головного моменту фокуса. Ніколи не можна надавати головне значення маніпулятивним прийомам, так як це змушує глядача думати про обман і глядач замість перегляду вистави шукає істину у виконанні фокуса. Перехід від головного моменту в фокусі до не головному моменту і навпаки від не першорядного моменту до головного моменту повинен бути безперервним процесом, щоб глядач не зміг розгледіти відмінності. Якщо фокусник виконує фокус з промовою, то це збільшує шанси фокусника на створення дива в кілька разів, тому що увага глядача роздвоюється і пильність притупляється, так як він слухає фокусника, навіть якщо той говорить всяку нісенітницю. Велике значення фокусник повинен надавати чесних дій: вільний вибір карти глядачами, тасування карт глядачами і т.д. Ці дії є хорошими манерами у виконанні фокуса. Кульмінація виконання фокусу повинна бути драматичною, максимально ударної. При демонстрації фокусів виконавець повинен повністю віддавати себе глядачам.
-5 основних правил, які не можна порушувати початківцю фокусника! 
Ніколи не можна говорити того, що Ви збираєтеся робити. По-перше, це позбавляє глядача сюрпризу, по-друге, попереджає глядача про те, на що він повинен звернути увагу, по-третє, не дає Вам можливості вийти з невдалого положення, якщо фокус не вийшов. Ніколи не можна повторювати фокус 2 рази, так як вдруге глядачі дивляться не фокус, а то як він виконується. Ніколи не можна викривати секретів своїх фокусів, навіть якщо це традиційні фокуси і описані в різній літературі. Необхідно постійно тренуватися, щоб техніка виконання була доведена до автоматизму. Ніколи не сперечайтеся з глядачами, навіть якщо Вам нав'язують суперечка. Будьте завжди ввічливі і коректні. Глядач завжди прав, так як Ви виступаєте для нього. Источник: http://uk.shram.kiev.ua/games/cards/5_0_teoriya.shtml © shram.kiev.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар

Нові фокуси чи талант відеомонтажу???